Rubrik

Det kanske är på tiden att jag bloggar lite, var som sagt ett tag sedan nu. Vad har jag gjort?

Igår var det sista dagen på telefonjobbet, både skönt men ändå lite tråkigt eftersom alla som jobbar där är jättehärliga och roliga menmen. Kändes lika bra så man får tid för lite annat än jobb också.

Igår firade jag även 8 månader med Pierre, så idag ska vi gå ut och äta på någon mysig restaurang i stan. Mysigt ♥

Helgen kommer bestå av jobb, dansuppvisning, firande av min bror och kanske utgång. Vi får se vad som bjuds.

Idag tror jag i alla fall att jag ska ta det lugnt med tanke på att jag är både genomförkyld och har pollenallergi. Kul!


Kommentarer
Postat av: Hemlig beundrare

jag är lite smyg kär i juden och funderar på att gifta mig med honom. så är det dig jag ska fråga om lov

2010-05-11 @ 14:41:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0