t j u g o a n d r a m a r s

Den här helgen har nog bjudit på det mesta, och jag kan säga att mitt humör har gått upp och ner som en jävla bergochdalbana.

Fredagen blev en lugn kväll tillsammans med hela min familj.

Lördagen träffade jag Hanna ett tag innan jag skulle iväg till Stadiumarenan för att jobba. Riktigt häftigt jobb, samtidigt som det var rätt stressigt. En jäkla stor fest helt enkelt! 3800 personer och artisterna som var där var Markolio, Alcazar, Peter Johansson, Charlotte Perelli, Carola m.m. Ganska så fränt faktiskt eftersom jag gick förbi dem en halvmeter bort under hela kvällen (Y). Men när jag väl kom hem var jag heeeeeeeeeeeelt slut och hade riktig smärta i fötterna, nya skor med kilklack i 8 timmar. Toppen!

Igår blev det gym, solning, wok time, shopping och mys med Pierre. Kvällen/natten var väll inte sådär toppen, menmen.. finns inte mycket och skriva om det. Jag är glad att jag har min pojke iaf ♥

Studenten -10


Kommentarer
Postat av: JENNIFER

Hänt nåt? :o

2010-03-22 @ 17:52:00
Postat av: elin

jag kan berätta någon annan dag.

2010-03-23 @ 10:22:20
URL: http://jjeejj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0