holiday

Tänk att det redan har gått en vecka och att lovet är slut. Igår hade jag rejäl ångest på kvällen.. Menmen snart är hela gymnasietiden slut också. och då kommer ju den stora frågan VAD SKA JAG GÖRA DÅ? Igår satt jag och bläddrade igenom någon katalog om olika saker man kan plugga vidare till och hittade en som verkade lite intressant.

Menmen, vad har jag gjort på mitt sista sportlov?

I måndags åkte jag och mamma upp till Ludvika, tisdagen åkte jag och mamma skidor i Romme. Riktigt kul, men ganska kallt. Det är verkligen sjukt vad jag älskar att åka skidor! Glömmer allting för en stund och bara glider nerför backen.

På onsdagen åkte vi också skidor i Romme. Då var det helt underbart, solen sken och termometern visade på 0:an och vi åkte våra två favoritbackar nästan hela dagen. Dem är helt underbara nästan inga som åker i dem och ganska branta. Kan inte bli bättre!! På kvällen var vi i en smyckesaffär som finns i Ludvika och gjorde smycken och senare när vi kom hem så blev det att bada tunna. Skööönt!

På torsdagen åkte vi hem till Norrköping. När jag kom hem vart jag så rastlös så jag begav mig till gymmet för att bränna lite. Efter gymmet på kvällen följde jag med Johanna till Make up store för en "medlemskväll" (eller vad det nu heter). Vi fick se olika sminkningar, nyheter och 20% på allt smink.

På fredagen träffade jag Hanna, blev lite shopping i linköping i IKANO huset och filmmys på kvällen. Riktigt rolig dag. Det är galet vad kul jag har med den flickan.!

Lördagen var jag med Maria på dagen hårdträning och sen massa prat hemma hos henne och på kvällen skulle det ha blivit utgång men var så himla slut och hade huvudvärk så det blev en slö kväll hemma med Pierre ist.

Igår blev det en bara ta det lugnt dag. Blev en promenad med mamma, gick ner på stan en snabbis för att köpa en mysfilt men den jag ville ha var slut. Inte kul! Menmen på dagen var det så skönt ute så jag kunde ha min älskade skinnjacka på mig. 5 grader visade termometern. Riktigt skönt. Efter vår promenad åkte jag för att hämta Erik och va med honom ett tag. Skönt att ha honom hemma ibland. Det är så tomt utan honom.

Det var väll vad jag har sysslat med den här veckan. Och nu är det 5 skolveckor och sen lov igen. Jag måste erkänna att jag redan längtar til det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0