rubrik?

Nu blir det ett kort och snabbt inlägg för att pappa tjatar om att jag ska hjälpa till med maten. menmen. Skolan idag var ganska seg eftersom jag var heeeeeeeeeelt slut både i kroppen och i huvudet. Så idag skulle det inte bli någon träning och jag tänkte sova lite efter skolan men det blev det inte heller för istället satte jag mig framför datorn för att söka lite jobb. Duktig flicka! Och efter ett tag så kom Erik och Johanna hem till oss med fika, jättefina kakor med massor glassyr och strössel! Förövrigt så spelar jag Farouts skiva om och om igen hemma. Jag har verkligen fastnat för tre av deras låtar :-D .


Men nu ska jag ut i köket och hjälpa far min.


Se yaaah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0