Onsdag

Hej blöggen!

Idag var det ingen vanlig dag utan friluftsdag i skolan. Funni enligt mig, onödigt och tråkigt enligt dem flesta.
Men so what?
Det blev pulkarace och klättring. Klättringen var verkligen superkul! Jag klättrade tills alla mina muskler i kroppen var helt slut och började darra. Är det så det känns när man börjar få mjölksyra fast det bara känns så i benen då?
Nu sitter jag i alla fall hemma helt slut, jag har precis sökt dem sista jobben för den här veckan. Känns riktigt skönt! Och föresten på tal om jobb så fick jag ett litet extra idag. Tack bästa jennifer! Så nu blir det att öva upp min servitristeknik lite innan jag ger mig in på det. :D

Förövrigt så har jag en stukad fot som värker. Menmen är det tävling så går jag ju självklart in för det till max. Och klumpig som jag är då så viker jag foten när jag springer...

Nu ikväll kl. 21.00 måste alla sätta på 5:an, för då är det inget mindre än min älskade Greys Anatomy serie. Big love! ♥



En vårbild från gårdagen på mig och dicksson.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0