min helg

Fredagen bestod som jag skrev i mitt förra inlägg av först lite förfest hos maria och sen mys med Pierre hemma hos honom. Blev att lägga sig ganska tidigt eftersom jag var heeelt slut! Igår åkte jag ch Jennifer G till Kisa för lite utförsåkning. Riktigt kul dag alltså! Idag känner jag i hela benen. Skönt, AE!

+ att jag och Pierre firade ett halvår tillsammans igår, men på olika ställen. Han satt på flygplatsen i sthlm och jag var som sagt i Kisa och gled runt i backarna. Men hur som hellst så känner jag mig som världens lyckligaste tjej! och är hur glad som hellst att jag har min underbara pojke. ♥

På kvällen igår kom maria förbi, och vi hade en myskväll. Vi kollade på melodifestivalen och åt fruktsallad. Mumma! Jag var även chafför så det blev inte sömn fören halv två.

Idag sov jag till 20 över 1. Riktigt skönt, men jag känner mig lite hängig så blir nog att bara ta det lugnt och söka lite jobb idag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0