Leeee-dig :))

Skönt med långhelg :D

Jag gillar jobba ikappdagar eftersom jag nästan aldrig har någonting och jobba ikapp med så får jag oftast sluta. Så igår slutade jag vid halv 10 tiden och idag är jag ledig. Great!

Igår blev det en shoppingrunda på stan med maria och sen bara slappa hemma hos kvinnan. Några nya inköp blev det allt. Två nya "finkuddar", några nagelack, skinnjacka, ögonbryns och ögonfrans färg, och lite till. Blev även thaimat från ströget. Lovely! ♥




Idag njuter jag av min ledighet, ändå har jag endel jag ska fixa och göra och vid tre ska jag träffa min kära vän Timmy, som var år och dagar sen man träffade känns det som.. Så det ska bli himla kul!



Nyss kom det ett reklam blad i brevlådan om studenten och plakat. För två dagar sen var det bara 3 månader kvar. GAAALET! Jag är pepp som faaan :D Igår hittade jag två jättefina klänningar också. :))




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0