Jobb, jobb, jobb. Duktig flicka!

Dåligt bloggande av mig den här veckan, det beror på att jag först är i skolan halv nio-3 sen hemma och käkar och vilar lite för att sen åka och jobba 5-9 varje dag. Det känns riktigt härligt att jag äntligen fått in en fot i jobbvärlden eller vad man nu ska säga. :) Jag säger som pierre brukar säga "cash is king".

Igår kom även studentmössan. Riktigt nice! Men den stinker, så jag får hoppas att lukten försvinner och så måste jag töja ut den lite för den kändes lite tajt på huvudet, men det är lätt fixt! Jag lägger nog in en bild på den någon annan dag.

Vi får se vad helgen bjuder på, fest eller lugn helg. Det är sånnt som märks. Det enda som är bestämt är att jag ska träffa Hanna på lördag ett tag och sedan vara servitrise vid 4 och framåt i stadium arenan, vi får se hur det går. Jag som aldrig serverat förut! hehe.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0