Feeling alright

Tillbaka till skolan igen efter en riktigt skön långhelg på tre och en halv dagar.!

Fredagen bestod av städning, och en träff med timmy och adam på stan, sköj och på kvällen blev det att stanna hemma eftersom jag var helt slut och var tvungen att lägga mig skapligt.

På lördagen var jag och provjobbade halv nio-halv fyra. Stressigt men roligt, jag tror absolut att det skulle funka om jag får jobbet, vilket jag kommer att få veta i slutet av den här veckan.

Igår (söndag) var jag på informationsträff för ett annat jobb, nämligen ett telefonjobb. Och jag kan tala om att när jag skulle sätta mig för att prata med min första kund så fick jag absolut inte fram ett endaste ORD! Det var hemskt! haha. så man kan väll säga att det bara kan bli bättre med tiden. Jag ska prova och jobba för dem tis, ons och tors så får vi se hur jag trivs och vad dem tycker om mig. :o

När jag kom hem från jobbet hämtade Pierre upp mig och så åkte vi till honom. Mys ♥ skönt och träffa honom igen efter hans semester i dem franska bergen. :D Han har verkligen varit saknad!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0