26 mars

Igår var det maskerad hemma hos Anna som gällde, och jag klädde ut mig till Marilyn Manson. Jag har nog aldrig kännt att jag blivit så hemsk när jag stått framför spegeln och sminkat mig förut, haha! Menmen riktigt trevlig kväll blev det och grattis till Anna som fyller 25 i helgen :D




Föresten så ringde dem från mitt telefonjobb och ville att jag skulle fortsätta jobba där så nu blir det tis-tors som telefonförsäljare. Tummen upp för att tjäna pengar!

Idag blir det våffeldate med hanna efter skolan, mumma! Det blev att fira våffeldagen en dag efter helt enkelt. ;) Och ikväll ska jag träffa pierre, blir nog och boka tåg och lite så tills på söndag då vi antagligen ska åka till sthlm och shoppa. Jag hoppas det blir så. :) Btw. så är min röst helt förstörd, jag lever på halstabletter i hopp om att jag ska få tillbaka min röst men det ser inte så ljust ut.. Gaas jag låter som en man.!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0