Meet me half way

Min helgen:

Fredag: Fredagen bestod av en seg skoldag. Efter skolan blev det lite shopping först på stan med Jennifer då jag köpte en tjock tröja, mössa och skor. Efter det åkte jag med mamma för att handla mat, men vi fastnade i massa klädaffärer och det blev en ny bh och trosor. Reor och extrapris är underbart!

Sen kom jag hem och fick byta om jättefort innan jag skulle ner till rese för att hämta Hanna och så skulle vi bege oss till Maria för en lugn kväll. Det blev Pizza lagande, chipsätande och popcorn som nästan började brinna.

Lördag: I lördags åkte jag och mamma och köpte en ny matta till Eriks rum, lite nya blommor, ljus + tillhörande sand och present till Johanna. På kvällen begav jag mig till Erik och Johanna för att vara med och fira flickan lite eftersom hon fyller år nästa vecka. Efter det blev det utgång, Kuul!

Igår blev det en riktigt slö dag, det började med att jag vaknade upp och var jättesugen på våfflor, så jag ställde mig i köket och lagade det, mormor och morfar kom ner och åt det med oss innan dem skulle iväg på kryssning, resten av dagen låg jag i sängen och såg Brook knows best på MTV. På kvällen kom Pierre, vi såg på En annan del av köping (ett måste på söndagarna) och bara tog det lugnt.

En riktigt skön helg! Vi får se vad jag ska göra nästa helg, förhoppningsvis är jag iväg och glider runt i skidbackarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0