Fotodag

Har precis lekt lite i fotostudion med Jennifer, Dicksson och Hampus. När vi fixat en sladd till kameran kommer det läggas upp lite fina bilder minsann.

Jag är trött och vill hem till min säng och bara sova några timmar till. Det skulle jag gilla!!!

Jag och Jennifer sitter just nu och kollar på massor med roliga bilder och filmer.. HAHAH! Sjukt vad kul man kan ha när man är trött och rastlös.. Då är det inte mycket som krävs..


Snart ska vi på lite mentorstid och efter det blir det lunch och idag är det pasta o baconsås min favorit!!

Btw.. värsta häftiga saken fick jag reda på förut. Jag har alltid vart allergisk emot fisk och skaldjur o nu tänkte jag att jag skulle kolla upp om jag har växt ifrån det så jag har vart hos doktorn och lämnat blod och idag så ringde hon och jag ska tydligen tåla räkor, hummer och krabba men icke fisk. Himla fränt så någon dag den här veckan kommer jag nog prova det. Läskigt värre!!




Den här bilden får summera min helgen! Awesome!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0