Winter

Nu är lovet riktigt efterlängtat måste jag säga.. Dem här två veckorna har gått riktigt snabbt och det vi har jobbat med i skolan har varit ganska kul. Men nu behöver jag verkligen några dagar när man inte gör någonting och bara vilar upp sig rejält. Imorgon ska jag bara till skolan i 2-3 timmar för att skriva reflektioner och en sammanhängande text om vårt arbete. Vad gör man inte för att satsa på MVG liksom? Efter det siktar jag på gymmet. :)

Idag blev det att redovisa våra kortfilmer för klassen. Lite pinsamt, men who care? bara klassen ju. Efter filmredovisningarna fick vi smörpopcorn och saft. Mumma! Efter det var det bara utvärdering och sen hem, så slutade typ 30 minuter tidigare en tänkt tid och började vid 10 imorse så en riktigt skön dag måste jag säga!

Efter skolan idag var det tänkt träning men istället följde jag med mor min och handlade lite och fixade klart allt till imorgon. Blev även lite hårfärg införskaffat.

Jag har även sett klart OTH idag, och det är sjukt vad sorgliga dem sista avsnitten är. Men underbart bra!

Mamma och pappa kom precis hem från föräldramötet så ska väll kolla med dem vad det sas på det och så ska jag be mamma att färga mitt hår också. Så imorgon när jag kommer till skolan så är jag mörkare brun i håret och har satt på mig peruken igen. Den är faktiskt saknad om jag ska vara ärlig.

Men men, nu ska det färgas hår här hemma och sen ett låååångt bad med ljus och mys.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0