Skidåkande

Precis hemkommen efter en liten semester uppe i Östersund. Jag var där med min bror, hans flickvän Johanna och hennes familj. Vi har verkligen haft mysiga dagar uppe i deras stuga med mycket skidåkande. Synd bara att det var så kallt när vi var där uppe. Men det gäller ju och klä sig efter väder som sagt.

När vi skulle åka hem igår morse så var det -34. Så kallt har jag nog aldrig varit med om! Det blev att sitta med jackan i bilen och vantar på fötterna för att jag skulle tina upp tårna lite. Haha.
När vi nästan var hemma, ungefär vid Yxbacken så hade det varit en trafikolycka med en lastbil och en buss fem minuter tidigare. Så det blev bilkö och vi fick vänta med att åka i två timmar. Kul!




Det blir nog att gå hem efter lunch idag, eftersom jag är klar med det mesta. Seg dag när man bara sitter och ska jobba ikapp allt. Menmen. När jag kommer hem blir det att packa upp väskorna och få lite hjälp av Johanna med min engelska som jag ska redovisa imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0