Skola

Igår i skolan kom jag och jennifer fram till en rolig idé till vårt projekt som vi jobbar med nu. Det kommer bli kanon! Hihi. Efter skolan tog jag mig till gymmet för att bränna lite, och jag måste erkänna att det känns i hela kroppen att jag inte är speciellt vältränad längre. Men nu är jag på god vär igen, vilket är kul. :) Efter gymmet när jag kom hem hade jag bara mat och vila i huvudet så jag käkade lite och gick sen och la mig i soffan i vardagsrummet där jag blev kvar resten av helgen, runt åtta kom Pierre, alltid lika mysigt när jag får va med min älskling

Idag blir det först skola, efter det ska jag ner på stan för att träffa min kära vän Hanna. Kommer bli kuuuul! Blir väll att gå en runda på stan och kolla lite först så får vi se vad vi hittar på sen.

Men nu ska jag fortsätta jobba med kalla kriget, riktigt segt. menmen det måste ju göras.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0