I belong to you. ♥

Igår blev det en mysig hemmakväll tillsammans med min pojke. Finns inte så mycket att berätta om fredagen, bara att jag njöt varje sekund jag var med honom som vanligt. ♥ Men igår kom jag fram till en jobbig sak jag kan bli svarsjuk.

Just nu ligger jag i sängen och segar. Har precis skickat iväg en mängd med arbetssökningar. Men det var ju inte precis vad jag hade tänkt göra den här dagen utan jag tänkte träffa min kära vän Hanna, men hon kunde inte komma till mig pga vädret. Seegt! Ae men tack vare idag så kanske jag kan få något jobb/sommarjobb. Hoppashoppashoppas.

Så jäkla iriterande bara att vädret är såhär, för jag pallar ju inte stå och köa i det här vädret. Så tyvärr Tobbe. Jag får se någon spelning mer er någon annan dag. Och ingen utgång blir det heller. Menmen kanske behövs en riktig natts sömn.

Snart blir det nog att röra sig från rummet till vardagsrummet för lite familjemys.




Kommentarer
Postat av: JENNIFER

VÄDRET </3 .. Nyss var man ju ute o skotta snö HÖHÖ :D

2010-02-20 @ 18:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0