Godkväller!

USCH vad trött jag är...
Somnade typ direkt när jag kom hem från skolan.. Skulle egentligen ha tränat, vilket jag verkligen inte orkade., tyvärr... så när jag vaknade mådde jag inte alls bra heller. Inte kul! men men.
Lång dag i skolan ju! Fick mycket gjort! Woho...

Nu tror jag att jag har kommit på felet på min stationära dator iallafall... dom två senaste dagarna har den buggat ihop och stängts av hela tiden, och jag tror det är fel på spotify, för varje gång jag har haft igång det har den stängts av.. Har fått lite panik pga det men nu vet man! ROLIGT. not.

Hur som helst, 1 dag kvar sen är det helg, skönt.
Imorgon kanske det blir utgång, annars inga planer..

Puss



- Jennifer -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0