en blogg

Jag och Jennifer sitter just nu kvar i skolan och jobbar. Klockan är 15.20 och vi slutade för 20 minuter sen. Är vi duktiga eller vad? Och jag som inte ens tänkte gå till skolan idag. Menmen tummen upp för oss! Våran kortfilm kommer bli såå bra. Tror den kommer bli jätterolig med alla våra små klipp!

Snart ska jag bege mig ner på stan för att möta upp Timmy för en runda på stan. Var rätt länge sen jag träffade pojken så det ska bli skööjsigt.

Jennifer G ska hem och sova lite och ladda upp inför träningen ikväll. Himla hurtig tjej det där! Beach 2010 here she come!

Ae nu ska vi börja att runda av som lärarna brukar säga och bege oss mot spånkan.

Have a fun day!



//Elin & Jennifer

Kommentarer
Postat av: JG

hihi vi är bäst :) <3

2010-02-16 @ 21:08:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0