20 år

Idag fyller min älskade grabb 20 år. Grattis till honom! Så nu är han en stor pojke. Igår blev det och fixa klart hans presenter så ikväll ska han bli firad av mig och på fredag väntar resten av hans födelsedagspresenter. Hoppas han gillar dem. :)




Just nu sitter vi och fixar klart det sista med vår kortfilm. Tror den kommer bli ganska bra.! Efter skolan ska jag ringa lite om jobb och sen kanske det blir att bege sig till gymmet och bränna lite innan Pierre slutar. Gött mos!

Btw. på matrasten idag blev det att bege sig ner på stan idag och käka lite och kolla lite rea. Så jag och Jennifer har nu införskaffat lite nya saker. Riktigt underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0