Sjuk..

Kul vecka...

Nu har jag legat hemma och vart sjuk sen i måndags. Så nu kan jag utantill när alla programmen är på tv. Men snart är jag väll frisk förhoppningsvis. Det sura är bara att det alltid dyker upp något roligt när man är sjuk..

Så vad gjorde jag i helgen då?
I lördags blev det jobb, gick inte sådär super eftersom jag gick på värktabletter och halstabletter för att jag skulle orka springa runt där och kunna prata lite med kunderna när dem frågade någonting.

Och i söndags blev det en resa till stockholm för mig och Pierre. Kanske inte så smart med tanke på att jag var typ sjuk och han var bakfull.. men det blev en lyckad resa trotts allt och nu är studentklänningen fixad och klar. :D - 4,5 kg den här veckan, men det går jag nog upp snart igen när jag börjar leva lite normalt igen.

Aja nu ska jag sova lite till tänkte jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0