We Used To Kick It Up At The Park But Now She's All Grown Up Up Up Up

Igår blev det pepparkaksbakning för fulla muggar, massa pepparkaksde som försvann ner i min mage, jag gjorde jättefina älgpepparkakor, massa glögg dracks det, och paketspelet blev det som alltid. Himla mysigt

Nu är det ny vecka igen. man kommer närmre och närmre jul. Snart är det dags att införskaffa lite julklappar. På lördag blir det Ullared och Gekås och nästa helg ska jag till stockholm med mamma. Jag känner att det kommer gå åt lite pengar. Men det får det vara värt!!

Det är bara segt att Erik har börjat tjata om att jag vill iväg på bartenderutbildningen.. Han skrev upp på en lapp hur mycket pengar jag har d.v.s 6000 och utbildningen kostar 15000 + att man ska ha till käk o allt. Så du går det väll på en 21000-23000 och då ligger jag 15000-17000 kronor back och då kommer jag tjäna ihop dem på ett och ett halvt år med mina inkomster.. Gaaah blir galen att allt ska va så dyrt! Men vi får se förhopningsvis fixar det sig.!

men, men i eftermiddag blir det och jobba engelska och sen idrottsteori.

Efter skolan väntar tre timmar dans så det förhoppningsvis sitter sen och jag är redo för uppvisningen. Riktigt kul! Men träningsvärk i benen kommer jag säkert ha imorgon. Älskar dansen! Får se om jag kör en säsong till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0