Trött tjej

Besöket hos kiropraktorn gick bara bra, jag hade tydligen gjort någonting så jag gick spänd och då skillde det en halv cm på mina ben, men det är fixat nu. Så anlagligen har jag gått lite snett i en hel vecka. Känns konstigt, men skönt att det inte var någon fara med ryggen i alla fall.

Och gympan som jag sa att jag skulle hålla i gick också bra. Jag tror nästan att det var första gången för hela våran idrott och hälsa b grupp som man provade på squash.

Nu på kvällen var jag på min dans som vanligt, riktigt kul! Snart är det dansuppvisning och jag blir nervös bara vid tanken på att jag ska stå på en scen och dansa inför massor folk, men när jag väl har gjort det en gång såkommer det nog bara gå bättre och bättre.

Nu ska jag kolla klart på Ullared, riktigt dåligt program men jag blir alltid lika sugen på och åka dit för att slösa lite pengar!

Ciao // Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0