Onsdag/Lill lördag

Första lektionen idag var historia då vi började med en föreläsning på 40 min / 1 timme. Det är farligt med sånna saker på morgonen eftersom man släcker ner i hela klassrummet och står där framme och bara pratarpratar..

På datorkommunikationen sen jobbade jag och jennifer som två djur. Riktigt duktiga var vi! Vi kan bara vi vill som sagt.

När jag sen kom hem somnade jag, det är verkligen sjukt hur trött man kan vara på en vardag men imorgon har vi sovmorgon så då kan jag sova ut. Skönt!

Nu har jag precis vart uppe i vilbergen och handlat lite florsocker och nonstopp till garneringen av tre pepparkakshus som jag ska göra nu. Riktig julstämning så fort man kommer innanför dörren hos oss så känner man pepparkakslukten, i kylskåpet har vi massor pepparkaksdeg kvar fast vi redan har bakat massor, glögg dricker jag minst en gång per dag och idag åt jag min första lussekatt. Kan det bli mer julkänsla?





Jag hämtade ut min biobiljett idag också sen när jag var med på öppet hus på skolan. Frågan är vilken bio jag ska se, är sugen på
  • New moon
  • Bröllopsfotografen
  • 2012
  • Luftslottet som sprängdes
Men jag får se vilken eller vilka filmer det blir. Någon som har förslag på en bra biofilm?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0