Onsdag!

Jag är fortfarande helt slut efter helgen i Holland kan jag lova, har nog aldrig varit såhär trött på länge...
Igår blev det bio för min del, jag såg på New Moon, jag höll på och somna seriöst.. förstår ni hur trött jag måste vara då, om man somnar på en bio som började 18:15? Haha. Men det var faktiskt bra, men slår ändå inte första filmen!

Idag blev det skola. Duktig tjej! Pluggade som aldrig förr faktiskt och ska komma ifatt med allt i datorkommunikationen.. Fick även riktigt bra hjälp av våran lärare!

Efter skolan åkte jag och pappa och handlade mat...
Åkte hem.. Jag lagade mat.. Han satte upp adventsljusstakar! Och började lyssna på julmusik? Haha, vilken julstämning..

Städade även mitt rum!

Lägger upp lite bilder!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0