Galen fredag

Sjukt trött idag.
Igår var jag ledig, så låg i sängen o såg oth och sov till halv 4..
Sen blev det spinning med pappa vid 5. Sjukt stolt blev han kan jag lova.. Sen blev det thaimat på det!


Och just nu är jag i skolan! Fredagar är alltid roligast, så jag orkade även ta mig hit även fast jag var nära på att svika imorse!

Dagens roligaste
: Elin tog sönder ett bord! BAAAANG så var bordet i marken och hennes data och även hon! Haha riktigt kul faktiskt.. synd att jag inte hann med att filma!

Sen ska jag till pappas jobb och byta däck, jag ska även lära mig det! Tror vi skulle göra det idag, annars bara fixa nåt med fälgarna eller hur det var..
Efter det blir det att handla mat, åka hem, laga mat och städa, sedan åka in för och hämta mamma som jag inte har träffat på 2 veckor! ♥

Så blir en lugn fredag för mig.. Skönt, är fortfarande sliten sen qlimax kan jag lova.
Men jag lever på det fortfarande!
Idag är det Brennan Heart i Linköping. Och Jag ska INTE dit. Surt menmen...



Brända Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0