Busig dag!

Freeedag en och helstörd dag altså.. Finner inga ord och här nämns inga namn..

Sitter just nu och Lyssnar på Lasse, och alla här inne är nöjda förutom jennifer.. Du borde lära dig lyssna på lite bra musik gumman!

Förövrigt så har hur många som hellst frågat vad jag gjort för något eftersom jag är RÖD som en tomat i ansiktet fast jag har tio kilo smink.. Inte nice alls.. Men så går det om man vill bli brun och solar i ett sprillans nytt solarium. Men om några dagar ser det okej ut igen.

Efter skolan blir det och träffa Maria en stund, kul! Blir inte att vi ses och hörs lika mycket längre, när vi gick i högstadiet ringde vi eller träffades varje dag. Förändrade tider som sagt. Men men,

Och ikväll får jag se vad jag hittar på men sent blir det inte iallafall eftersom jag ska åka buss till Ullared vid klockan 03.00 imorgon bitti. Galen tid????? Men vad gör man inte liksom!

Nu ska det fixas och trixas med vårat memory.

Hörs!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0