Vi ses på hjärtats bar,

Ae dåligt bloggande nu igen, jag får skylla på att jag haft mycket och göra och vart bortrest. Men men..

I julklapp fick jag en hel del fina klappar, smycken, kläder, pengar, presentkort och godis.

Imorgon är det sista dagen för i år alltså nyårsafton. I vanliga fall tycker jag inte så mycket om den dagen, den känns överskattad och den är nästan aldrig speciellt lyckad. Men i år känner jag på mig att det kommer bli en bra dag och att jag kommer börja det nya året med några av mina närmsta och bästa vänner kan inte bli annat än bra.!

Snart blir det och börja fixa iordning sig lite. Eftersom Maja min kära vän äntligen fyller 18 år idag, så ikväll kör vi på utgång till Hugos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0