That something that today

Sitter just nu i 3d salen och lyssnar på musik, äter pimpim och dricker julmust. Riktigt skön start på dagen måste jag säga. Om en kvart ska Jennifer skjutsa bort mig till mässhallarna för lite innebandy med pojkarna och jag är taggad!

När jag kommer hem blir det nog en hel del plugg som gäller. Historia och datorkommunikation, inte kul alls. Men snart är det lov. Himla underbart tycker jag.

Igår var en väldigt mysig eftermiddag kväll. Först följde jag med mamma upp till hennes skola för att fixa lite inför deras luciatåg idag. Vid sex sen blev det bio med Pierre ♥. Luftslottet som sprängdes, riktigt bra men lite lång. Men det behövdes säkert för att få med alla delarna från boken. Efter det blev det Spicy hot och mys. En väldigt bra söndag!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0